Digitaalinen markkinointi

Kaupankäynnin ja asiakkaiden siirtyessä yhä enemmän verkkoon mainonnankin on siirryttävä sinne, missä asiakkaatkin ovat.

Digitaalisen mainonnan muotoja ovat web-, mobiili- ja sähköpostimarkkinoinnin lisäksi esimerkiksi bannerimainonta. Tärkeässä osassa ovat niin ikään hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanamainonta (SEM). Myös aktiivisuus sosiaalisissa medioissa, kuten Facebookissa, Twitterissä ja LinkedInissä, on oman yrityksen näkyvyyden ja uskottavuuden kannalta tärkeää.

Sinun asiakkaasi etsivät sinua Googlesta. Paikallisen taksiyhtiön autoteippaukset eivät näy hakutuloksissa.

Laitetaan yrityksesi verkkonäkyvyys kuntoon!

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimoinnin (SEO) toimenpiteillä hallitaan omien kotisivujen näkyvyyttä hakukoneissa. Se on pitkäjänteistä verkkonäkyvyyden suunnittelua, totetutusta ja ylläpitoa.

Tumedia ei lupaa ensimmäisen hakutulossivun parhaita sijoituksia yhdessä yössä, eikä kahdessakaan. Kyseenalaisin SEO-toimenpitein tuotetut nopeat tulokset kostautuvat yleensä pitkäksi aikaa. Niiden aiheuttamia tuhoja on työlästä ja kallista korjata.

Hakukonemainonta

Hakusanamainontaan (SEM) kannattaa panostaa erityisesti silloin, kun omalle kotisivulle halutaan nopeaa ja tehokasta näkyvyyttä ja sitä kautta liiketoiminnan tunnettuutta ja kasvua. Hakukonemarkkinointi on tarkasti kohdennettavissa. Se on kustannustehokasta mainontaa mitattavin tuloksin. Ammattilaisesta on tässäkin apua, sillä huonosti tehty hakusanamainonta vaikuttaa sen tehokkuuteen. Myös hakurobotit ovat herkkiä huonolle hakusanamainontahistorialle.

Sosiaalinen media (some)

Sosiaalisen median yhteisölliset verkkoviestintäympäristöt lisääntyvät jatkuvasti uusin medioin. Facebookin rinnalle ovat tulleet mm. Flickr, Pinterest, YouTube ja Vimeo. Sekä tietysti Twitter ja LinkedIn. Parhaimmillaan yrityksesi some-markkinointi tuottaa asiakkaillesi aitoa lisäarvoa välittömänä ja vastavuoroisena. Some-markkinointi onkin syytä määritellä oman asiakaskunnan ja toimialan mukaan, sillä jokainen some asettaa omanlaiset viestintävaatimuksensa.

Asiakkaita

  • eiskonsahko_logo
  • huhtamarkkinointi_logo
  • infralinja_logo
  • Keräyslava
  • keskusautohalli_logo
  • kuoma_logo
  • leafareena_logo
  • LämpöPro
  • kukkatalo_logo
  • pueristeet_logo
  • purfin_logo
  • stnsecurity_logo
  • Suomen Urheilumuseo
  • transaarnio_logo

YHTEYSTIEDOT

EIKÖHÄN RYHDYTÄ HOMMIIN

PYYDÄ TARJOUS

SEURAA TUMEDIAA SOMESSA

facebook_icontwitter_icon